søndag 7. mars 2010

Kjellerstue...

...under planlegging!!!!

Slik ser det ut nå etter ca en måned. Vi har ikke jobbet her hver dag, men kanskje blir det til det nå? Mannens fire uker pappaperm starter i morgen!!!
Her ser dere inn på den fremtidige sofakroken, tror jeg...


Tv blir mest sannsynlig plassert her hvor spettet står....


Her blir leke krok (eller kontorkrok om noen år hvis vi trenger kontoret oppe til noe annet).


Det skal bli varmekabler i gulvet her. Har ikke bestem oss for hva slags gulv vi vil ha. Tenker kasnkje det blir en parkett, men har ikke begynt å kikke enda. Jeg er veldig fornøyd med det mørke eike gulvet vi har oppe, men det blir kanskje mye å ha det her nede også. Vet de har samme type gulv i "vanlig" eike farge også som er fin... Veggene tror jeg blir gips. Tapet? Farge? Må nok på noen bloggerunder for litt inspirasjon!!!
Dette bilde viser svilla inn til kjellerstua... Nå er vi kommet ned til 275 i takhøyde. Skal fylle på endel, så totalt så blir det kanskje 230. I dag har vi 210. Gleder meg til rommet kan tas i bruk!!!!

Nå venter snart vafler hos svigers!!!!

God søndag!!! Og god ny uke i morra!!!

Klem Annette

11 kommentarer:

Dronning Maud sa...

Det blir bra!!!vi gravde også ut og fikk god høyde.Mye styr men glad for det nå.Min mann skal innrede etter påske...pappaperm;)

Hvit Pepper sa...

Oi for en jobb:)
Men så godt når det blir ferdig:)
Vet om en som faktisk gravde ut en hel etasje for hånd, og trillet ut med trillebår..og det var full etasje høyde..jammen godt prosjektet deres ikke er så stort ;)

Kristin sa...

spennende å følge med :) hils alle kjente og kos deg med vafler hos tante og onkel :)

*sne* sa...

Det blir nok kjempe bra! Artig å følge med :D

Lykkehjemmet sa...

Oj... ja det ser ut til at det er litt å henge fingrene i ja... Men moro når det blir ferdig:)
Blir kjempe morsomt å se utviklingen!!
Ha en flott uke.
Klemmer fra Mona

Randi sa...

Dette vil jeg gjerne følge med på:) Er så gøy med sånne prosjekter! Har tro på at d blir kjempebra:)

Anonym sa...

Skal si dere har kommet langt! Blir gøy å se når dere er ferdige:-)
Klem Karina

Lille Frøken Jensen sa...

For en jobb skal tenke meg Mannen i huset gleder seg til å bli ferdig. Blir gøy å se!
Ønsker deg en fin uke♥

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Dokke har jammen litt av ein jobb å gjere:) Kjekt å ta det så grundig..så får du det akkurat slik du vil:)
Vi har og berre 210cm til taket i kjelleren..men har ikkje tenkt så mykje på den endå..anna enn at mannen skal ha pub der, mannehule som han kan innrede ;P Men det er nok langt fram...
Anbefala deg å prøve bilderedigeringsprogrammet..kjempegøy, men trur ikkje eg gidde å redigere alle eg legge ut..fint med naturlige bilder og:)
Ha en fortsatt fine søndag:)
Klem frå Bjørg

Gry sa...

Dere er jammen flinke og har mye å henge fingrene i! Godt at mannen har litt mulighet til å stå på litt ekstra noen uker da, disse hverdagene forsvinner fort unna og det er jo litt annet som skjer også. Selv om det er stritt når det står på, så er det jo ekstra moro når det er ferdig og en har gjort jobben selv. Ha en fin uke videre Annette ;) Klem Gry

I`Døsset sa...

Hei. Dere er superflinke begge to...har gitt deg en award, så hvis du ser på bloggen min så finner du den der.

Related Posts with Thumbnails