torsdag 11. mars 2010

Best Blog

SE SÅ HELDIG JEG ER!!!

Tusen takk kjære Gry for kjempe koselig Award og super god omtale av meg inne hos deg!! Ønsker at alle som er innom her tar turen innom HOS GRY. Det er masse inspirasjon og hente, og hun blir fort en kjempe god blogg-venn!!! Gry, jeg setter ekstra stor pris på deg! Du fortjente den Awarden Best Blog!

Tenker at det er lov å sende Awarden videre når man har fått den, så da vil jeg gi den til min kjære søster med bloggen Lille Frøken Jensen. Hva er det å si, her gjelder søskenkjærligheten så det er klart hun har en Best Blog!!!!!

Har hatt fri i dag, men Lillegutt har vært hjemme med feber så det har mest gått i dulling med han. Har fått ryddet noe på kontoret så nå er det snart klart til blogging...

Ps. Til dere som lurer så lever min Hortensia og er finere enn noen gang!!!

Tusen takk for alle kommentarer! Setter stor pris på dere alle sammen der ute!!!

Klem Annette

6 kommentarer:

Lille Frøken Jensen sa...

Tusen tusen takk!
God bedring til lillegutt og gi han en klem fra tante.
Ønsker deg en fin helg!

Lykkehjemmet sa...

Grattis med flott Award da!! Det er jo bare så koselig å få!!
Ha en flott helg!!
Go klem fra Mona

Randi sa...

Godt at Hortensiaen lever i beste velgående:)
Ha en fin helg!
Klem, Randi:)

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Gratulerer med award :) Du fortjena dei alle ;) Det er alltid kosleg å besøke deg på bloggen din!

Kjekt at du likte rommet til Ariel! Fargen på rommet henna er Singel fargekode 5791 Scanox. Kjempefine farge, lika den kjempegodt :)

Trur stolen skal få vere som den er;)

GoNattaKlem

Mona Christin sa...

Hei.

Har selv en hortensia som nå er en flott grønnplante. Det var visst ikke grønne fingre jeg hadde.

Fin blogg du har og grattis med fin award.

Håper dere får kjellerstuen i orden. Tenk at det skal bli et skikkelig rom.

Ha en fin helg.

Klem fra Mona C♥

Gry sa...

God morgen Annette og takk for alle gode ord, det setter jeg stor pris på! Så morsomt å bli kjent på denne måten ;) Og søsteren din fortjener absolutt å få denne awarden hun også, så klart du må gi den videre til henne! Artig at du har fått liv i hortensiaen igjen, min har lidd søppeldøden... Ha en riktig god helg og god bedring til lillegutt! Klem fra Gry

Related Posts with Thumbnails