torsdag 8. november 2012

Nytt innlegg fra meg...


Nå er det måneder siden sist det er kommer noe innlegg fra denne kanten. Det skjer lite på interiør fronter. Nå er det familie, jobb og studier i fokus. Har startet på videreutdanning i demens og alderpsykiatri. Det er utrolig gøy. Hadde aldri trodd at jeg skulle sette meg på skolebenken igjen, men angrer ikke et sekund. 
 Bildene her er overført fra instagram. Det er så mye lettere å ta bilder med mobilen enn å dra fram kameraet. Har ikke helt fått til å blogge fra mobilen, så da blir det instagram som blir benyttet istedet for.

2 kommentarer:

Lille Frøken Jensen sa...

Så gøy å høre fra deg igjen her inne:) Det har også vært stille på min blogg den siste tiden:) avogtil blir det bare slik. Kommer hjem fra jobb og da er det ikke akkurat det beste fotolyset, jeg skylder på det haha:)
Ønsker deg en fin kveld, her pakkes det til helgetur i feriehuset:)
Klem

Hanne Mette sa...

Så koselig å "se" deg igjen. :)
Høres ut som du har mange jern i ilden. Travelt men gøy.
Ha en fortsatt god høst og jul og alt det der. :)

Related Posts with Thumbnails