søndag 7. februar 2010

Jentekveld!

Dekket til fest!! Kjempe koselig å få venninner på besøk. Det sto Wok på menyen. Koste oss veldig! (jafall gjorede jeg det!!)

Duken var jeg så heldig å få fra jobben. Den har vel tilhørt noen som har reist herifra og hadde blitt brukt på fellesstuen. Damene på vaskeriet var vedlig lei av å stryke på duken så den hadde ligget på vaskeriet i et par år... De ville veldig gjerne bli kvitt hele duken. Jeg var strålende fornøyd, og jeg klarte å stryke den også! Jeg er ekstremt dårlig på stryking og gjør det svært sjeldent!!

Tror ikke jeg har vist bilder av sofen vår før. Den er svart.... Hadde tenkt å bytte den ut, men nå er jeg blitt fornøyd med den der den står så det har ingen hast med å kjøpe ny! Hekleduken er fra mormor til mannen. Den fikk vi for mange år siden, men i leiligheten der vi bodde brydde jeg meg ikke med å bruke duker, men her i huset bruker jeg den hele tiden!!!!

Sov lenge i dag!!! Deilig!!!

God søndag til alle!!

Klem Annette

5 kommentarer:

yesheimen sa...

Hei. Ja kan bare tenke meg at det var en velykket kveld. Flott dekket bord med fin(e) duker og masse deilig stemning. Sånne jentekvelder er helt unike.
Ha en knall søndag.
Klem Ann<3

I`Døsset sa...

Lekker bordekking.. ha en fin dag i sola.

Fru Glitters Hus sa...

Heisan, tenker dere hadde en kosleig jentekveld, Wok er jo bare nydelig. Duken vaR lekker.
Ha en fin søndagskveld:-)
Klem

Lille Frøken Jensen sa...

Fantastisk duk du hadde fått deg, din heldiggris. Kan tenke dere koste dere. Flott bord du hadde dekket. Ønsker deg ei fin uke.

ANETTESHUS.COM sa...

Kjempe-koselig spiseplass, Fru Ruud!!! Lyst og lekkert!

Ha en fin dag!

Klem klem
Anette:)

Related Posts with Thumbnails