tirsdag 2. februar 2010

Mer snø i vente...

Ikke rare utsikten i dag. Det blåser og snør og gradestokken har krøpet ned til minus10 igjen! Sitter inne og koser meg med kakao etter en heller kald skuffe snø fornøyelse på ca en time. Må ut igjen før jeg skal på jobb for brøytebilen har igjen lagd brøytefonn foran innkjørselen. Sånn er det å bo ved veien...

Fikk nye knotter til bursdagen min. De skal opp på kommoden jeg malte i kjelleren. Tror det blir knall fint!! Ellers så er jo kommoden litt skeiv, men den får holde ei stund til...

Fikk også denne kjempe fine lys posen i gave!! Den skinner helt fantastisk der den står. Kommer kanskje  ikke så godt fram på bildet men... Det er oldemor som har heklet brikka i front (tror jeg), og eller så er det
 Lille Frøken Jensen som har sydd den.
 Fikk ellers også massen fine ting, bilder kommer nok litt etter hvert!

Ha en fin dag i kulda (regner med det ikke bare er her det er så kaldt)!!

Klem Annette

3 kommentarer:

Hanne Mette sa...

ja kom ikke her og si at vi ikke har vinter på sørlandet!

De knottene har jeg på skapet på soverommet, veldig fine!

Anonym sa...

Så gøy å lese bloggen din!! Du er flink!! Håper du får en strålende dag:-) Klemmer fra Karina

..Til Lykkes Hjem sa...

Grattis med dagen som har vært*
Så fine knotter du fikk, de blir nok lekkre på kommoden som du har malt. Forandring fryder*

Stilig og søt lyspose du har fått også.

Blir spennende å få se resultatet etterhvert her.

Ha en flott uke videre*
Klem*

Related Posts with Thumbnails