lørdag 2. januar 2010

Godt nyttår!!!

Godt nytt år til alle sammen der ute!!

Det har vært lite aktivitet her helt siden før jul her. Mannen er hjemme og da blir det vanskeligere å holde på med å ta bilder og "dille". Leste at Emmeline også hadde det slik og det er vel sikkert flere også. Nå skal han ha pappaperm i to uker, så det blir vel til at vi maler og pusser opp på vaskerommet kanskje eller i allefall noe i kjelleren da. Blir kanskje lite blogging før han har begynt å jobbe igjen? Får ta det som det kommer, hender jo han tar seg en lur på sofaen så dataen blir ledig!!

Nyttårsaften hadde vi et vennepar til middag. Det var kjempekoselig. Vi spiste kalkunfilet med fløtepoteter og ovnsbakte grønnsaker. Sjeldent jeg lager middag til folk, men det gikk veldig bra det og alle ble gode og mette. Nyttårsforsettet mitt kan jo være og invitere folk på mat litt oftere!! Det er jo kjempe koselig....

Sinkhusene var julegaven fra min kjære søster. Jeg ble kjempe fornøyd, hadde tenkt på å kjøpe selv, men det var utsolgt! De pyntet fint opp på fatet jeg har på spisebordet.

Inne var bordet enkelt pyntet med lys og granbar. Serviset (bildet på toppen) ble brukt for første gang. Fikk det til bryllupet for to og et halvt år siden, men det er nettopp blitt pakket ut av kassene. Sånn er det med lite kjøkken og lite skapplass. Håper på å få bygget ut kjøkkenet etterhvert....



Tar til slutt med noen bilder av den koselige nissebyen til farmor og farfar. Det for bli de siste bildene av jul herfra selv om jula blir værende noen dager til her. Har fri tirsdag og torsdag så det blir vel å få ryddet jula ut de dagene.



Ha ei god uke, vi blogges mere i 2010!! Gleder meg til inspirasjon og ideer i året som kommer!!

Klem Annette

2 kommentarer:

Lille Frøken Jensen sa...

Kjempe koselig bord du hadde dekket. Kjenner til det med å blogge når husbonden er hjemme ikke alltid like lett:) Godt nytt år til deg. Gleder meg til å følge deg i 2010!
Kos&Klem

Maliva`s verden sa...

Hei, velkommen hit til Nib...alltid hyggelig med nye interiørbloggere som dukker opp. Håper du vil trives. Klem fra Maliva

Related Posts with Thumbnails