mandag 11. januar 2010

Godt i gang...

...med diverse prosjekter! En etterlengtet fridag (sammen med mannen som er i pappa-permisjon) førte til at loftet ble ferdig isolert. Vi har nå fått isolert hele loftet på nytt. Den gamle isolasjonen hadde sunket sammen til snaue 5cm. Nå har vi lagt 20cm. Hadde ca 1/4 som ikke vi hadde fått gjort ferdig. Fyrt for kråkene en stund nå! *smiler* Tungt for både bein og rygg å ligge på alle fire der oppe. I den ene enden kan en ikke stå oppreist så det blir litt bøy og tøy... 



Det ble også tid til litt maling før barnehagen stengte. Deilig å være i gang i allefall. Fortsetter i morra før jeg skal på jobb. Fikk også en tripp trapp stol fra svigers i dag. Den må også males noen strøk, mulig jeg tar en annen farge enn hvit på den!
Senga står for tiden i garasjen. Det var litt makk hull i den så bunnen må skiftes, det prosjektet har jeg gitt til noen andre...



Ha en fin kveld, og ei god kreativ uke!!

Klem Annette


2 kommentarer:

Lille Frøken Jensen sa...

Flinke dere er, koselig å gjøre noe i sammen:)
Takk for koselig kommentar hos meg.
Ønsker deg en god tirsag!
Kos&Klem

Idosset sa...

Skal si dere har prosjekter på gang..gøy å da
Gleder meg til å se både seng og barnestol ferdig. Lykke til med jobbingen.
Hilen tanten

Related Posts with Thumbnails