lørdag 23. januar 2010

Akupunktur






Skriver litt mens jeg venter på at ovnen skal bli varm. Mor er nemlig hjemme alene og skal kose seg med Grandiosa etter jobb.... Ble fjerde helga på rad, snakk om å være lur og si ja til ekstra vakter...Tenkte å prøve den nye akupunktur matten mens pizzaen står i ovnen. Matten er kjøpt på Netthandelen og var en gave fra min kjære far. Han hadde bare betalt 74 kroner!! Håper alle mine stive ryggmuskler forsvinner nå....

Der hørte jeg ovnen var klar... Nam nam natt-mat! (grandiosa går som mat det også!)

Håper at jeg ikke blir altfor stapp mett hadde nemlig tenkt å ta en time med maling etterpå. Kvelden har jo nettopp begynt, og det er ingen som våkner meg kl syv i morra tidlig... Sove lenge!!!!!





Ha en fortsatt god natt, eller en god søndag til alle sammen!!!

Klem Annette

2 kommentarer:

..Til Lykkes Hjem sa...

HeiHei!
Så hyggelig at du la igjen en hilsen hos meg,slik at jeg fikk komme å hilse på deg :) Tusen takk for fine ord.

Hoho,må si jeg ble litt svimmel av å se på den lekkre grønnfargen lenger ned her. Forandring fryder! Ble skikkelig flott. Lyst og trivelig. Blir spennende å følge på her.

Har hørt at de mattene der skal være effektive, vurdere å gå til annskaffelse selv. Men er litt skeptisk. hehe.

Ha en flott søndag.
Klem fra meg*

Bolettes hus sa...

Oy... Hadde vært gøy å høre om matta hadde noe effekt. Så de solgte slike på coop også nå!

Hver gang jeg er inne på bloggen din prøver jeg alltid å gjette hvilken bukt det er utsikt mot.... :-)

Klem Kari

Related Posts with Thumbnails