lørdag 26. februar 2011

Solgt og "snart" noen nye...

 Så var det bare de hvite kjøkkenstolene igjen rundt spisebordet. Fikk solgt glassbordet og "smijerns-stolene"!! Jippi, et skritt nærmere nye stoler og kanskje nytt spisebord.
Blei veldig fint med hvite stoler synes jeg. Mulig hvit er fargen på de nye som dukker opp etterhvert... Kan nok ta litt tid kjenner jeg oss rett her da, men blir vasnkelig å ha besøk med bare fire stoler...
 På bildet under er begge stoltypene. Er litt overrasket over at noen faktisk ville kjøpe de... Jeg var i alle fall svært glad for å få de ut av hus!!!


Med det samme jeg er inne på å kjøpe og selge: er det noen som har disse tallerkenene eller kjenner noen som har??? Svigermor ønsker seg veldig fire ekstra av disse middagstallerkene fra Figgjo.

Ha en fin lørdag!!!
Klem Annette

6 kommentarer:

Mona Christin sa...

Hei.

Rart med det at det er alltid noen som vil ha det en skal selge. Men fint for deg da. Husker jeg lystet på denne spisestua før vi kjøpte den vi har i dag. Men dagens er heller ikke optimal.

Blir moro med noe nytt.

KLEM Mona C

Renate´s hjem sa...

Greit å få solgt da.
Gleder meg til å få se de nye(:
Kjempe fin tegning guten din har tegnet.
Niklas liker ikke å tegne. bare en krussedull så er han lei. Han er 4,5 år (:

Ha en god helg!

Klem Renate

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Gratulerer med salg:)) Kjempekosleg i stova di! Og smykkeopphenget under her var kjempesmart og dekorativt. Me like:)
Ha ein fin kveld Anette:)
Klem:)

Gry sa...

Så greit da! Enklere å kjøpe med god samvittighet når en er blitt kvitt det gamle. Koselige bilder fra stuen deres!!

Kjenner ikke til det serviset dessverre. Ha en fin uke kjære deg <3 Klem Gry

Anonym sa...

Så flott at du fikk solgt de når det var det du ønsket
Blir flott med hvite stoler..
gleder meg til å se hva du bestemmer deg for

Astri Moseidjord - Lensmannsgården sa...

Hei på deg Annette.. Det ligger en award til deg inne hos meg. Tusen takk for at du skriver så åpent og inspirerende på bloggen din. Denne er deg vell fortjent. Ha en nyyydelig dag i solskinnet!
-Astri-

Related Posts with Thumbnails