søndag 6. februar 2011

Farger og hvitt

Må først si velkommen til nye følgere!! Kjempe koselig at dere har funnet veien inn til meg!

 Jeg er veldig glad i hvitt og sølv, men synes det kan bli noe tamt. Uheldigvis er jeg ekstremt dårlig med blomster. Kjøper noen likevel og håper de kan gi litt farge i heimen. Det blir helt anderledes her med en gang. Jeg blir glad av å se på de små fargeklattene.
Liker godt de hvite bokstavene også da! Kjøpte de for ei stund siden på Annas Rom
Hortensiaen var jeg så heldig å finne billig på Blomstertunet på Møvik. Synes det er en super blomsterbutikk fordi de har så mye interiør ting også der. Veldig kjekt å gå der å kjøpe gaver.

Barnedåpen er vel overstått og huset er endelig ryddet og klart til lunsjgjester i morra.
Kommer nok noen dåpsbilder også når de bare er kommet inn på pc'n.
Ha ei god ny uke der ute!!
Klem Annette

3 kommentarer:

Mona Christin sa...

Hei.

Vel overstått, både dåp og bursdag. Gratulerer med dagen på etterskudd.

Det er så herlig å ta inn blomster med farger. Får litt sånn vårfølelse. Det fikk jeg absolutt her hos deg nå.

Ha en fin uke.

Klem Mona C

Anonym sa...

Flott med litt farger
Tenker dere har hatt flotte selskaper, gleder meg til bilder
Go mandag til deg

Lille Frøken Jensen sa...

Takk for en fin dag!
Fine bilder du viser
Ha en fin uke så håper jeg ikke lillemor får vannkopper:)
Klem fra Jorunn

Related Posts with Thumbnails