onsdag 9. februar 2011

Barnedåp

 16 voksne i vår stue er maks av hva vi har plass til! Heldigvis er vi ikke flere da!! Vi tok inn veranda bordet og da ble det akkurat nok plass fra vegg til vegg. Fikk ingen ordentlige bilder av hele bordet i dagslys uten at det var folk på de, tror ikke de vil bli lagt ut på nettet...
 Her var pappa så grei og tok litt bilder av bordet, mens jeg hadde nok med å stresse rundt og få alt klart. Måtte bla. smøre egen mat til ungene med nugatti og syltetøy. Har aldri sett de har spist så mye før. Maten vår bestilte vi hos Maxi Catering. Der har vi bestilt mat før og har alltid vært kjempe fornøyde!!!
 Pleier jo ikke legge ut bilder av barna, men gjør det i dag. Hadde ingen på mitt kamera hvor de smilte, men kanskje noen andre tok noen bedre bilder.
 Ellers dekket jeg jo til lunsj på mandagen med ni hjemmeværende mødre med barn på besøk. Kjempe koselig!! Da fikk jeg tatt bilder i lyset. Lys, sommerfugl og sløyfe kjøpte jeg på Upstairs. Samme med serviettene. Til dåpen brettet jeg de etter tips jeg fant hos Ville vinkel. Det eneste som var dumt var at serviettene var så tynne at jeg måtte bruke to, og dermed ble de noe skeive.
Hvite og rosa tulipaner i vaser fra Ikea. Muggen har vært et ønske lenge, og den var jeg så heldig å få av min søster til bursdagen!

Gleder meg til vi kan få noen nye stoler rundt bordet. Det er jo bare å gå å kjøpe, men det blir liksom nedprioritert i "budsjettet" hele tiden. Vi har jo foreløpig stoler å sitte på, men mulig jeg har solgt de snart og da må vi jo ha noen nye!!! Håper...

Her er storebror hjemme på andre dagen. Han våknet natt til i går med feber og klaget på det ene øret. Har holdt han hjemme, men han har vært helt fin disse dagene bortsett fra endel hoste. Så idag lurte han på tid vi skulle gå, han ville til mormor og morfar. Han blir nok like lei av å bare være inne som meg...

Ha en fin dag!!
Klem Annette

8 kommentarer:

Lille Frøken Jensen sa...

Kjempe flott bord til begge anledningene:)
God bedring til Storebror.
Ha en fin dag
Klem fra Jorunn

Piulfen sa...

Nydelig dekket bord og håper dere hadde en fin og minnerik dag.
Klem

Villevinkel sa...

Hei :-) Kjempefint bord!!! Lysene og muggen med blomster var nydelige!
Og så hyggelig at du likte serviett-brettingen. Jeg blir helt rørt av at andre følger mine tips. Tusen takk ;-) Ja det funker best med store, stive servietter, men syns dine såg flotte ut allikevel jeg!

Klem Elin

Sophie Mari sa...

Så nydelig bord dere hadde! Å guri for to søtinger du har! Håper dere alle hadde en nydelig dag ♥
Klem fra Sophie Mari

Anonym sa...

Så flotte bord du hadde dekket
Tenker dere har kost dere
Nydelige barn du har

Ellers moro du ville være med på min lille give away
Sees
Klem M

Renate´s hjem sa...

Heisann!
Nydelig dekket bord(:
Herlige farger!! Muggen var veldig fin. jeg ønsker meg sånn. Vet du hvor søsteren din har kjøpt den?

mvh Renate

villanyfiken.se sa...

Gratulerar med överstått dåp! Så fint du hade gjort och vilka charmtroll till barn du har =) Kram Anna

Jennys fire vegger sa...

Nydelige bilder! Bordet var jo kjempefint dekket! Og småtrolla så vakre i finstasen. :o)

God helg, kos dere masse!
Klem Jenny

Related Posts with Thumbnails