onsdag 16. februar 2011

Gjestetoalett/stellerom

Blei et innlegg herfra på tampen av kvelden... Har ikke fått vist bilder av gjestetoalettet vårt tidligere. Jeg kjøpte vask med skap på Ikea i oktober, men først uka før barnedåpen fikk vi koblet på vannet. Nå er det endelig i bruk!!

 Likte så godt de krokene til å henge på vasken som fulgte med. Tenkte å kanskje henge ei kurv med litt ting i og selvfølgelig et håndkle. Det som hang der ble fjernet før fotograferingen... Trenger visst noen nye!!
Vi fikk plass til stellebord også her inne. Det bestilte jeg på flust.no, fant ingen vegghengte i butikkene som jeg kunne ha. Litt kunst fra storebror fikk plass på toppen!!

Storebror er frisk igjen og skal i barnehagen i morgen så da satser jeg for fullt på å få gjort litt mer enn jeg har disse tre dagene!

Ha en super vinterdag!!!
Klem Annette

8 kommentarer:

Alfa sa...

Koselig gjestetoalett:0)
Ha en riktig god natt.
Klem Alfa

Anonym sa...

Pent og i tillegg praktisk:)

Mona Christin sa...

Hei.

Så fint gjestetoalett. Og smart med vegghengt stellebord, så blir det ryddig med en gang. Ikea er suverene på smarte løsninger. Ingen over, ingen ved siden av.

Klem Mona C

Sophie Mari sa...

Så nydelig! Jeg også holder på å planlegger å pusse opp badet mitt. Ikea er bare genialt!
Blir nok ikke før til høsten (må spare penger først :)) Men det er greit å få litt tips, og planlegge!

Elsker norgesglasset!!
Klem fra Sophie Mari

Gry sa...

Så koselig liten do! Akkurat slik jeg kunne tenke meg også, vi har en liten do i gangen i skikkelig 90-talls stil, med grønne vegger over furubrystning... Den står på lista over rom som skal pusses opp kan du si ;)

Lekkert og delikat rom hos dere! Masse kjekt på Ikea altså! Flott kunst av storebror ;)

Tusen takk for dine alltid så gode ord Annette <3
Klem fra meg

Piulfen sa...

Så nydelig bad du har :O Liker så godt panelvegger og moderen vegger sammen.
Ønsker deg en god torsdagskveld.

Lille Frøken Jensen sa...

Nydelig lite bad/stellerom
God helg (litt tidlig)

Jansson bygger hus sa...

Hei! Koselig du fant bloggen min :) Og morsomt at vi hadde dåp på samme dag med samme vaser :) Ha det godt! Mvh Elin

Related Posts with Thumbnails