tirsdag 8. juni 2010

Tirsdag kveld...

Den andre blomsten jeg har passet for svigermor lever fremdeles!! Har vært svært nær døden flere ganger. Nå er det igjen kommet en blomst på den. Må se å få levert den tilbake før jeg ikke klarer å holde den lengre!! Potta er forresten litt vinter, med snøkrystaller, men men... Lysene har jeg vært så heldig å vinne på Giveaway hos Lykkehjemmet. Vant flere ting, men har vært så utrolig dårlig på å få tatt bilder den siste tiden! Uansett Tusen Tusen Takk for kjempe flotte gaver!!!!!

En som derimot er ivrig på fotograferingen er Lillegutt på 2... Her tar han bilde gjennom vinduet av den nye plenen...
...og her måtte han ha et bilde av rommet sitt!!!!

For de som ønsker katt har vi fremdeles to søte igjen... Nå er de renslige og begynner å bli lettere å passe på. Var temmelig lei de en periode...

Nå venter to herlige fridager på meg!!
Skal til jordmor for første gang og satser på å få høre hjertelyden på den lille. Føler det blir mer virkelig når en har hørt at det faktisk er noen der inne...
Satser på sol og deillig hage vær!!

Nyt sommeren!!
Klem Annette

4 kommentarer:

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Herlege bilder guten din har tatt;) kattungane var heilt nydelege!;) Skulle gjerne hatt ein eg..;)
Masse lykke til hos jordmor! Hjertelyden er den herlegaste lyden eg veit;)
Ha ein nydeleg kveld!
Klem:)

I`Døsset sa...

Den skal tidlig krøkes..skal si lillegutt er flink da :-) Ja, vi er kjempefornøyd. Onkel og min kjære sønn har gjort en kjempejobb her. Møblene har jeg kjøp på Oasen hageland i Mandal. Veldig veldig fornøy selv iallefall.

Janne Lillian ♥ sa...

Så fine bilder han tar :))

Lykke til hos jordmor! Det er noe spesielt å høre hjertelyden for første gang, da blir det virkelig ♥

Ha en god dag!

Klem

Randi sa...

For en dyktig, liten fotograf:) Aner man en framtidig karriere der? :)
Herlige kattunger dere har da! Jeg er egentlig en "hunde-elsker", men disse skjønne, små skapningene smelta jeg helt for!
Ang. "sengebytte", så flytta vi Christian over i stor seng da han var 2 år. Han lå fremdeles greit i sprinkelsengen, men det passet liksom bare sånn. Han tørr fortsatt ikke å klarte ned stigen selv, så når han våkner om morgenen, roper han sånn at vi kan hjelpe han ned. Å klarte opp, har han derimot full kontroll på:)
Lykke til hos jordmor, lyden av det lille hjertet som banker er jo bare helt magisk. Og utrolig koselig!!
Ønsker deg noen flotte fridager:)
Klem, Randi:)

Related Posts with Thumbnails