torsdag 10. juni 2010

En deilig dag med SHOPPING!!

I dag har jeg vært på shopping med min kjære søster. Vi har blant annet vært på Home&Cottage på sørlandssenteret. 20% på hele butikken!!! Kjøpte disse fine putene med blå striper. Er kjempe fornøyd!! Benken kjøpte jeg på Ikea på lørdag, sammen med det brune kafe settet bak. De var selvfølgelig utsolgt for det hvite...
Vi var også i Søgne på Handelens dag der. Gave og Interiør hadde 25% på hele butikken, ble litt derfra også...
Annas Rom måtte vi selvfølgelig også innom!! Mye fint her...
Bilder kommer i morra når lyset er tilbake. Prøvde å ta bilder nå, men de ble så mørke...

Snart helg igjen!! Skal jobbe denne helga så det er jo litt kjipt....

Ha en kos kveld!
Klem Annette


5 kommentarer:

Randi sa...

Høres ut som en perfekt dag med flere gode kjøp:) Så flotte puter du har kjøpt da, skjønner godt at du er fornøyd! Lurer på om det ikke var disse jeg også "siklet" etter. Fikk "Home & Cottage" i posten i dag, mye lekkert der, ja:)
Ønsker deg en fin helg, jobbehelg til tross! Nyt siste rest av kvelden:)
Klemmer

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Maaasse fint!:) Sånt kafesett har eg og lyst på. Men IKEA er så langt vekke...:( Putene dine var kjempefine. Blått er sommerfargen syns eg:)
Gleder meg til å sjå kva meir du fann!
Eg gleder meg til feriepenger ;)
Klem:)

Mona Christin sa...

Hei.

Det ser kjempefint ut. Benken var søt og den har jeg ikke sett før på Ikea (jeg kan katalogen nesten utenatt).

Håper formen er bra. Termin??

KLEM Mona C

Janne Lillian ♥ sa...

Lekre puter :)

Synes det var deg jeg så inne på gave og Interiørhuset.. hilste på søstera di iallefall :) Hadde to døtre som sov i bilen og en bestefar som passet på, så var litt stresset der inne...hehe.. Gleder meg til å se hva du fant!!

Ha en strålende dag i regnværet!!

Klem Janne

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Ligg ei lita utfordring til deg hos meg:)
Klem:)

Related Posts with Thumbnails