mandag 12. april 2010

Kurv fra Kid

Var i byen med mamma og mormor på fredag. Kjempe koselig!! Da fikk jeg med meg hjem blant annet denne kurven fra Kid. De hadde 40% på hele butikken, så jeg følte jeg gjorde et kupp. Har sett på den tidligere og likte så godt fargen på den. Tenkte å ha litt tepper oppi til å bruke på verandaen. Nå ligger det to duker oppi.
De kjøpte jeg også på Kid. Hadde samme i fjor. Jeg ble så glad i den at jeg like godt kjøpte samme i år også. Kjøpte både til det runde og det firkanta bordet. Fint med 40% selv om disse var billige i utgangspunktet da! Kjøpte også bildelister til å ha i trappa, men tror det tar lang tid før de kommer opp...
Ellers er det dukket opp litt farge i beddene mine... Skjønt med vår!!!! Må ta en dag denne uken og få ryddet opp litt her. Beddene egner seg ikke til å ta bilder av slik de står nå, derfor ble det bare dette ene nærbildet....

Ny uke og strålende sol, kan det bli bedre??

Ha en nydelig vårdag alle sammen!!
Klem Annette

6 kommentarer:

I`Døsset sa...

Vil tro dere har kost dere på bytur alle tre :-)
Kurven var fantastisk fin ( har samme selv).
Ha en fin uke i solen.

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Eg og vil på handletuuuur!! (sutre, sutre ;)
Er kjempelei meg for at eg har gått glipp av det tilbudet til Kid. Korga og dukane dine var veldig fine!
Sånn er det når eg flytter frå byn til bondelandet..hehe;)
Ha ein flotte mandag!:)
Klem

Astri Moseidjord - Lensmannsgården sa...

:-) kjempe fin kurv og duker. Elsker røff "drivved" look.. Tror jeg også må ta meg en tur.

Klem Klem..

Randi sa...

Er alltid gøy å gjøre sånne kupp!! Føler ofte at jeg gliser fra øre til øre på vei ut av butikkene:) Kjempefine ting du har kjøpt deg!

Ha en flott uke!

Klem:)

Dronning Maud sa...

Det er så mye fint på kid!!Fine bilder:)

Mona Christin sa...

Digger Kid altså. Mye fint der og de får nyheter hele tiden.

Denne kurven er kjempefin og veldig anvendelig. Til jul kan du jo ha juletrefoten oppi.

Klem

Related Posts with Thumbnails