søndag 13. desember 2009

Tredje lyset tent!!



Tredje søndag alt.... Kun halvannen uke igjen. Skal tro om det blir innkjøp av gaver lillejulaften i år igjen (måtte det for to år siden). Begynner å få litt nerver for alt som jeg ikke rekker...

Har fått lagt tennbrikkettene i et Norgesglass. Det hjalp litt det i forhold til den "flotte" boksen de kommer i !! Ellers har vi jo byens beste ovn... Blir nok byttet ut før neste vinter den ja!! Føreløpig er det en sånn vanlig svart rund en jeg kunne tenke meg å ha, men kan jo komme til å forandre mening før vi kommer så langt.

Ha en fin søndag!!!



2 kommentarer:

Lille Frøken Jensen sa...

Takk for kommentar:) Jeg har kjøpt kortholderen på AnnasRom.

Så fint det ble med tennbrinkettene i Norgesglass. Ha en fin 3.søndag i advent! Kos&Klem

Lille Frøken Jensen sa...

Hei igjenn!
Takk for kommentar:) Jeg tok å velgte et stort bilde på høykant så valgte jeg plasser på vensteside. Da fikk jeg plass til tekst på siden av bilde. Jeg styrer litt jeg også med å få bilde og tekst til å passe sammen. God bedring!! Kos&Klem

Related Posts with Thumbnails