tirsdag 15. desember 2009

Julegaver

Dagen i dag blir brukt til å pakke inn gaver. Måtte bare ha en bitteliten pause nå med noe mat. Deilige fiskekaker på ferske rundstykker (skulle ønske jeg kunne si de var hjemmelagde, men da lyver jeg). Det er vel ikke tid til slikt i disse dager!! Gavene blir helt enkelt pakket inn med det lille jeg har liggende. Rødt gavepapir fra ikea til de store mottakerne og det med nisser til de minste!! Tenkte å kjøpe noe gråpapir og diverse sløyfebånd men får se om pengene strekker til, har enda halvparten av gavene igjen å kjøpe. Pluss juletre og pynt.... Vi får visst spise rester hele januar!! *ler*
Håper å komme meg tilbake på jobb imorgen. Tror jeg er litt bedre, men det sitter enda hodeverk igjen. Veldig stiv i nakken, og det blir vel ikke bedre av å sitte her og skrive og lese hos dere.....

Ha en fin dag!!!

Klem Annette


Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails