søndag 10. oktober 2010

Bilder og en tom vegg

Ingen fødsel enda da så det er ikke derfor jeg har vært borte så lenge... Bare ekstremt trøtt og sliten. 
 Nå har jeg vært sykemeldt litt over en uke. I denne uken har jeg fått limt inn alt jeg hadde liggende av bilder og det er en super følelse. Har i tillegg fått funnet fram til 600 nye bilder som ligger klare til brenning og fremkalling. Får litt jobb når de kommer også da, men føler jeg er i siget til å klare å få det ferdig!! 
Ellers ser dere at den nye ovnen er kommet i hus!!! Den varmer supert!!! Nå er det jo ikke så veldig kaldt enda da, men vi har jo måtte prøve den noen ganger! (muren bak er ikke malt nei...)


 Her er bilder fra sofakroken vår. Mangler enda ting på veggen bak her. Får aldri bestemt meg for hva jeg vil ha der så dermed blir det stående tomt. Jeg er blitt så vant til at det er sånn, men ser alltid på bilder at det er noe som mangler! Får kanskje ønske ei hylle til jul?? Lerret med bilder av ungene?? Det skal jeg forresten bestille uansett om de blir hengende her eller en annen plass. Må kanskje vente til det blir tatt noen bilder av unge nr to først...

Nå venter middag hos svigers....

GOD søndag til dere alle!!
Klem Annette

6 kommentarer:

Gry sa...

Hei Annette! Godt å høre fra deg og godt at du har kunnet ta det litt med ro den siste uken <3 Skjønner godt at du trenger litt ro nå og deilig å kunne pusle litt med slike saker i heimen. Så god følelse å få ordnet opp i bildehaugene.. Har en kjempejobb som venter jeg også, har ikke fremkalt på lenge nå. Utsetter og utsetter... Koselig sofakrok og du får nok noe opp på veggen etterhvert ;) Når en ikke er helt sikker på hva en vil ha der er det like greit å vente. Ha en fin søndag videre og lykke til med fødselen! Når er termin? Klem fra Gry

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Så kosleg sofakrok:) Ser vi har same lysekrone:) Herleg å få orden på bildehaugen då. Her befinne dei fleste bildene seg på dataen..og det er ikkje bra ;)
Masse lykke til framover og ta godt vare på deg sjølv!
Stor klem:)

Jennys fire vegger sa...

Så deilig å få gjort noe med bildene. :o) Jeg har også mye som skulle vært gjort der. Det er så mye kosligere med album også, i stedet for å se de på en skjerm.

Kjempekoslig sofakrok!

Ha en fin kveld videre!
Klem Jenny

Villevinkel sa...

Flere tomme vegger her i huset også - godt å høre at det er flere som meg :-)

God bedring, og lykke til med det forestående!!
Stooor klem

Astri Moseidjord - Lensmannsgården sa...

Hei hei! Tenkte formen ikke var så bra ettersom det er lenge siden jeg har sett noe til deg her inne. For håper den bedrer seg :-)

Alltid morro å kikke hos deg Annette. Fine bilder :-)

*Hilsen Astri*

Gammel stil sa...

Hei:)

For en fin blogg du har!! Her var det jo helt fantastisk mye fint!! Nei, nå ble vi glad:) MYYYYE inspirasjon:) Vi la oss til som følger vi, slik at vi ble din følger nummer 40:) Håper det går bra? Vi blir selvfølgelig veldig glad hvis du hadde lagt deg til som følger av oss, men er jo ikke en tvang såklart:)

Klem fra tvillingene i Gammel stil:)

Related Posts with Thumbnails