fredag 3. september 2010

Velkommen til helga og en award


 Velkommen til helga!! Deilig med fredag! Skal jobbe tre kveldsvakter, men skal nok få tid til litt kos innimellom!!!



Jeg har vært så heldig og fått en Award!!! Jenny fra DENNE BLOGGEN har vært så søt å gi den videre til meg!! Tusen takk!!!
Skal fortelle syv ting om meg selv, det har jeg gjort tidligere både
  HER 

Får bli sånn i dag at jeg sender den videre til alle som er innom!!  Dere fortjener den alle sammen!!!

Ha ei strålende fin helg alle sammen!!
Klem Annette

3 kommentarer:

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

God helg til deg og!
Kooos deg masse:)
Klem:)

Randi sa...

Tuuusen takk for koselige kommentarer på de siste innleggene, jeg setter så utrolig stor pris på det♥
God helg, husk å stelle pent med deg selv innimellom all jobbingen!
Klem, Randi:)

Gry sa...

Hei du vennen! Håper du har hatt en fin helg, til tross for kveldsvakter.. ;) Gratulerer med award ♥ Velkommenskiltet ditt er så fiint og fyrstikkesken likeså!! Ønsker deg en god uke videre og natti natt.. ♥♥ Klem Gry

Related Posts with Thumbnails