tirsdag 14. september 2010

Høst

Så ble det litt lilla i blant alt det hvite. Fant denne søte potterosen på obs i går. Har ikke sett denne lilla fargen på de før, falt pladask... Den står nå i ganga på det beste brukt-kjøpet jeg har gjort noen gang. Denne "kommoden" kommer jeg nok ikke til å male, liker den super godt sånn den er. 
Passer perfekt inn i ganga vår. Inni slenger jeg fra meg veska når jeg kommer hjem, helt genialt...

I kurven i stua er det også kommet litt høst!

Ingen høst uten lyng... Har kjøpt til å ha utenfor også, men de står i posen enda....

10 uker igjen til termin... Begynner å bli tungt i rygg og bekken. Ligger mye å hviler så har derfor blitt minimalt med blogging. Orker ikke sitte så lenge av gangen pga ryggen. 

Venter i spenning på ny ovn i stua.... Og mulig noen gardiner i det store vinduet (har planer om selv å henge opp gardinstangen jeg endelig har fått kjøpt...)

Ha en fin høstkveld alle sammen!!
Klem Annette

7 kommentarer:

Randi sa...

For et herlig, lite skap:) Noe så utrolig sjarmerende!!! Skjønner godt at du ikke har planer om å male det, det er jo helt nydelig slik det er. Koselige bilder du viser:)
Er det ikke mer enn 10 uker til termin?! Sprøtt så tida flyr, altså. Ja, det merkes ofte godt både i rygg og bekken mot slutten av svangerskapet. Kjempebra at du husker å hvile mye, det har jeg vært altfor lite flink til. Og har angret etterpå...
Ønsker deg noen flotte høstdager framover! Og husk å stell pent med deg selv:)
Klem, Randi:)

Lille Frøken Jensen sa...

Flotte høst bilder du viser.
Tusen takk for en kjempe fin dag i går, tenker enda på putene dumt ikke de hadde blå haha.
Ha en fin kveld.
Klem fra Jorunn

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Så fin hauststemning hos deg!:)
Kjempefint skap! Passer flott med den fargen det har:) Held med deg i det:)
Berre 10 veker igjen? Tida går fort du:) Bra du passer på å slappe av! Det er viktig:)
Ta godt vare på deg sjølv og den lille:)
Klem:)

Jennys fire vegger sa...

Så fine bilder! =) Nydelig farge på rosen, og et elegant og praktisk skap. Det hadde nok ikke jeg malt heller. =)

Bildet av kurven og teppene var knallfint! Ser veldig koslig ut. Og lyng hører med, ja. Flotte sinkhus har du også! =)

Ha en fin kveld videre.
Klem Jenny

Mona Christin sa...

Hei.

10 uker bare? Synes det har gått så fort fra jeg hørte det. Men sånn er det når en er utenforstående. HÅper formen er fin.

Elsker den kommoden din. Og den er fin som den er. Lilla er på trappene her også. Men hvor har du kjøpt pleddene? Herlig lillafarge.

Klem Mona C

Astri Moseidjord - Lensmannsgården sa...

Nydelig høststemning :-)
Masse fine bilder. Ser du har fått dreisen på kameraet ditt :-)

Hilsener fra Astri..

Gry sa...

Ja, nå er det høst og det er koselig det også synes jeg. Så fint med litt lilla nå. Skapet er råstilig, jeg ville ikke male det nei! Koselig med lyng og lys nå på mørkere kvelder. Godt det nærmer seg termin, slitsomt på slutten. Ønsker deg en fin helg vennen <3 Varm klem

Related Posts with Thumbnails