søndag 27. mai 2012

Lekehytte

 I går hadde vi innvielse av lekehytta. Endlig har mor fått somlet seg til å få malt strøk nr to av vegger og tak, og hengt hyller og skap på veggen, samt malt kjøkkeninnredningen.
Vi koste oss med youghurt og vann... De er ikke så kravstore her...
Temperaturen inne i hytta er 10 ganger mer enn ute så skjønner ikke helt at de kan orke å væer der inne så lenge av gangen.
 Bilde og plastikk-teppe fra SøstreneGrene. Kunne sikkert handlet mer der, men hadde dårlig tid før jobb på fredag. Kopper, stoler og bord fra Ikea. 
Vegghylla tok  jeg med meg fra utleie-hytta og malte den
Kjøkkeninnredningen er min fra jeg var liten. Den var rød og full av klistermerker. Har bare malt over så resultatet er så som så. Det får holde så lenge det kan, nærmer seg jo tretti år så det er vel begrenset levetid igjen tenker jeg.
Vimpelrekka har min kjære søster sydd!! Endelig fikk den en fin plass!!

Nyt resten av helga!!!(mandags-fri'en)
Jeg har hatt jobbehelg og jobber i morgen også, skikkelig synd i dette fine sommerværet...

Klem Annette

4 kommentarer:

Gry sa...

SÅ herlig da! Kjempekoselig og sjarmerende lekehytte for søte og smilende glade barn <3 Så koselig du har gjort det Annette! Morsomt at du har brukt det gamle kjøkkenet fra du var liten og andre fine detaljer. HER må det jo bare være LYKKE for dine små å holde på. Fantastisk flott vær vi har om dagen. Kos dere videre :)) Klem fra meg

Lille Frøken Jensen sa...

Ble litt misunnelig her:)
Utrolig koselig det har blitt, kan tenke meg ungene koser seg her.
Så flott det ble når du hadde malt kjøkkenet, det var noe annet enn det det var:)
Ønsker deg en fin uke
Klem fra Jorunn

Franske drømmer sa...

Så koselig lekehytte!
Så fint :-) kan tenke meg den er populær!

Ønsker deg en super uke!

Klem Trine

Karina sa...

Hei:-)
Takk for at du la igjen "spor" inne hos meg! Superkoselig!!

Den lekehytta var kjempeflott! Virkelig innbydende, lys og fin!
Tenker barna koser seg der;-)

Klem Karina:)

Related Posts with Thumbnails