onsdag 11. april 2012

Hverdags blogging...

 Ikke mye nytt å vise... Rotete gang og julegardiner som henger oppe enda fordi katten elsket å klatre i de. Nå skal det ryddes. På tide å få de hvite gardinene opp igjen. Ble ingen fargerike innlegg fra meg hos nib, som dere sikkert har skjønt er det lite farger her (stort sett bare jule-gardinene), men jeg ønsker meg mer farger så det kommer nok...
Ganga vår er bitteliten, og så lenge ikke kjellerinngangen er gjort klar så blir det mye jakker, sko og dresser og diverse med to store og to små. Det er deilig at det går mot mindre klær så det blir ryddigere her. Lurer på et skoskap bak døra, men er redd for det vil bli for stort.
Det "flotte" treet har jeg laget med elektriker-tape.

Ja ja igang med ryddingen da....
HA en FIN dag
Klem Annette

1 kommentar:

Lille Frøken Jensen sa...

Du får lære pys å ikke klatre i gardinen *smil*
Gleder meg til å se om det kommer mer farge i heimen:)
Ønsker deg en fin kveld
Klem

Related Posts with Thumbnails