mandag 31. januar 2011

En liten oppdatering...

...fra kontoret. Denne expedit hylla hadde vi på kontoret oppe. Den er nå flyttet ned. Bruker de store boksene fra ikea til oppbevaring av diverse papirer. Har blant annet ei til bank og forsikring, en til bruksanvisninger og en til diverse papirer. Har ikke noe system oppi eskene da, så må kikke gjennom alt for å finne det en leter etter så det kan jo være et minus. Tror det er verre for mannen enn for meg...
Fikk ikke kontakt med den eksterne serveren i dag, slått av, så det ble et gammelt bilde jeg har brukt på bloggen før.
I morgen er det ny barnehage for Storebror så her er vi ganske spente!!!!

Takk for alle koselige kommentarer. Setter stor pris på alle mine trofaste følgere!!!! (også de som ikke legger igjen noen kommentar, ser jo at det er endel av de også!!!)
Klem Annette

2 kommentarer:

Villevinkel sa...

Supert med slike bokser!
Jeg har kjøpt nesten maken, til kontoret vårt :-)
Har begyndt ryddingen av kontoret i dag, det er jo et steg i riktig retning hehe.
kjekt å følge med på ditt kontor :-)

Klem
Og lykke til med ny barnehage i morgen!! Spennende.

Mona Christin sa...

Hei.

Ja, litt system hadde vært noe. Dårlig med det her. Har en skuff og der ligger ALT. Men en boks til hver ting er jo bedre enn ikke. Du er iallefall bedre enn meg.

Klem Mona C

Related Posts with Thumbnails