tirsdag 7. desember 2010

Litt jul på plass

 Denne julenissen er et av årets kjøp. Jeg har handlet på NETTHANDELEN. Jeg så nissen først hos min onkel og tenkte at sånn en måtte jeg også ha!!! Den er 1,2 meter høy så den tar litt plass...
Kjempe mange fine detaljer på den... Ser jeg har glemt å ta av en merkelapp også...
 Årets adventsstake ble satt sammen i full fart på mandagen og er blitt stående slik. (Har nå tent det andre lyset også...) Hadde tenkt den litt anderledes, med kongler og granbar på et avlangt fat, men nå blir den nok værende som den er.
 Stjerna er også kommet på plass i vinduet

 Nå er det kommet nytt vindu i stua også (og på kjøkkenet...mangler kun listene nå...). Mens vi først hadde flyttet på møblene ommøblerte vi (mannen) like godt. Nå har vi fått sofaen bort til ovnen så har vi det litt varmere når vi sitter ned.

Vi har omtrent ikke vært ute av huset disse dagene. Har vært minus 10 så det frister ikke å ta den lille ut... Omgangssyka på storebror i går, så han er hjemme i dag også... Håper vi andre slipper unna...
 I morgen er planen å begynne på julegavene...

Ha en fin dag!!
Klem Annette

5 kommentarer:

Randi sa...

For en utrolig flott nisse! Han så veldig snill og koselig ut da, akkurat slik jeg forestiller meg at nissen er;) Koselige bilder du viser, det ser så fint ut hos dere. Og så det lille vidunderet som ligger i vogga si da:)
Ja, det har vært noen kjølige dager her også i det siste. Og med iskald vind som skjærer gjennom marg og bein, har jeg måttet krype til korset og funnet fram både stilongs og vinterdressen på jobb. Føler meg som en Bompibjørn! :) Så det er bra at det ikke står så mye stillasjobbing på programmet nå;)
Kose deg masse og nyte dagene nå da, jeg krysser fingrene for at omgangssyken ikke blir boende!
Klem, Randi♥

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

For ein kosleg nissefar!:) Eg har eitpar slike eg og, men dei er mykje mindre..
Og for ei flott vogge prinsessa sover i:) Ho er vel berre snill og god kan eg tenke meg:) Fine bilder du viser frå den flotte heimen din!
God bedring til guten din!
Klem:)

Lille Frøken Jensen sa...

Så gøy med forandring i stua, så veldig koselig ut. Her har også omgangsyken herjet, bare meg igjen så jeg kan vel vente meg noen snart.
Håper Storebror er på bedringens vei og at han ikke smitter prinsessa.
Ha en forsatt fin uke
Klem fra Jorunn

Gry sa...

Oi, så flott en nisse da! Og så koselige bilder fra stua deres. Spesielt voggen er nydelig og jeg kan så vidt skimte gullet ;)
Ja nå er det for kaldt for de små å være ute, her er det stort sett under 20 minus om dagen.

Kjære Annette; jeg ønsker deg og dine en riktig god jul, nyt juledagene til fulle og kooos dere ♥♥♥ Tusen takk for alle gode ord og hilsner i året som har gått ♥♥♥ Varme klemmer fra Gry ;)

Jennys fire vegger sa...

Hei, og godt nytt år til deg og dine! :o) Jeg håper det står bra til med dere alle sammen. Og at du ikke har tenkt å gi deg med bloggingen!

Håper vi blogges! :o)

Ha en fin dag videre.
Klem Jenny

Related Posts with Thumbnails