torsdag 12. august 2010

Noe som skal ut...

...men ikke denne lykta her!! Den fikk jeg i innflyttningsgave (tror jeg...) av min kjære søster! Rammen bak har jeg funnet på loftet hos mamma og fikk hjelp av pappa til å sette på hønsenetting. Male den klarte jeg selv! Men opp på veggen slik planen egentlig var det har jeg ikke klart enda...
B'en er ny i sommer. Skulle sikkert ha kjøpt flere siden de var billigere i Arendal enn her... Gyngehesten var jeg så heldig å vinne hos Hilde Heimdal for en stund siden. Ligger link til henne i sidemenyen!

Så over til det som skal ut!!!!
Denne ovnen har vi brukt for siste gang, og mannen har begynt å ta den fra hverandre!! Har i dag vært å bestilt ny ovn, Contura ovn i sort, husker ikke modellen, men det er slik en jeg alltid har tenkt på. Tror jeg blir kjempe fornøyd!!!

Nå blir det tid til en liten runde før Paradise Danmark...

Klem Annette

6 kommentarer:

Lille Frøken Jensen sa...

Det var bursdagsgave *smil*
GØY med ny ovn blir spennende å se!
Klem

Gry sa...

Flotte bilder Annette! Synes du greier dette veldig bra jeg ;) Nydelig lykt og så stilig med rammen med hønsenetting! Artig med bokstaver og gyngehesten er nydelig. Spennende med ny ovn da, blir koselig til høsten å tenne opp i den ;) Ønsker deg en riktig god helg! Klem Gry <3

Mona Christin sa...

Hei.

Det blir deilig med ny ovn. Og så koselig å sitte og se inn på flammene en mørk og kald høstkveld. Nå har den gamle gjort nytten sin.

Jeg digger bokstaver selv. De er lissom prikken over i-en.

Håper formen er bra.

KLEM Mona C

Astri Moseidjord - Lensmannsgården sa...

Hei! Så fine bilder det nye kameraet tar..
Så koslig med ny ovn i høst og vinterkulda som sikkert kommer etterhvert :-)

Hilsen Astri

Jennys fire vegger sa...

Kjempefin ramme (og lykt)! Du er jammen flink.
Og tenk så koslig høsten blir da, med ny ovn! =) Gleder meg til bilder.

God helg!
Mvh Jenny

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Så lekre bilder du tar med det nye kameraet ditt!!:) Masse fint du viser! Og heldige du som får ny ovn!!:)
Ha ein flott kveld!
Klem:)

Related Posts with Thumbnails